Durada: 8 dies / 7 nits
Temporada: Març-Abr-Maig-Jun-Jul-Ago-Set-Oct-Nov
Aquesta ruta és una bona combinació tant per a bussejadors amb poca experiència com a bussejadors avançats. Combinem els pecis de la ruta Nord amb les sempre interessants illes Brothers on és possible veure taurons.
Categoria: Vida a bord
Itinerari
DIA 1 Sortida des de Espanya amb destinació Hurgada vía Cairo. Arribada i embarcament. Estada en camarot doble en pensió completa.
DIA 2 Comença el safari. Bussejarem en Ras Mohammed, els pecis de la zona d'Abu Nuhas, amb el famós Ghiannis D, el Carnatic , Chrisoula K, Marcus Dunraven i el mític Thistlegorm. També bussejarem a les Brothers, gran i petita.
DIA 8 Desembarcament i trasllat a l'aeroport de Hurgada per a sortir en vol destinació Espanya vía Cairo. Arribada a Espanya i fí del viatge.
Preu inclou
No inclou
Informació addicional |
Preu estimatiu vàlid a partir Gener 2017, calculat en temporada baixa i subjecte a reconfirmació.
![]() |
Webmaster: Olga Patino |
![]() |