28/06/2011Targeta sanitària EuropeaInformació de sol·licitut i renovació
La Targeta Sanitària Europea és individual i certifica el dret del seu titular a rebre les prestacions sanitàries que siguin necessàries des d'un punt de vista mèdic, durant una estada temporal en qualsevol dels països integrants de la Unió Europea (Alemanya, Àustria, Bèlgica, Bulgària, Xipre, Dinamarca, Eslovàquia, Eslovènia, Estònia, Finlàndia, França, Grècia, Hongria, Irlanda, Itàlia, Letònia, Lituània, Luxemburg, Malta, Països Baixos, Polònia, Portugal, Regne Unit, República Txeca, Romania, Suècia), de l'Espai Econòmic Europeu (Islàndia, Liechtenstein, Noruega) i Suïssa, tenint en compte la naturalesa de les prestacions i la durada prevista de l'estada.
Es recorda que la Targeta Sanitària Europea no és vàlida si el motiu pel qual es desplaça a un altre Estat és rebre un tractament mèdic específic.
=> SOL·LICITUT/RENOVACIÓ TARGETA SANITÀRIA EUROPEA
|
|
|
20/06/2011Xerrada a Vic - Destí IrlandaPresentació Irlanda 27 de juny a la Cerveseria Dickens (Plaça de la Pietat) a les 20:00h, Vic.
Xerrada a càrrec d'en David Càmara, corresponsal i guia de Campuvic Viatges a Irlanda. Ens parlarà d'aquest pais: rutes, fly&drive, escoles d'idiomes, trekking, cases de lloguer, excursions amb moto, circuits organitzats i guiats per ell mateix.
VIATGEM SENSE EQUIPATGE
P.D. Una vegada acabada la xerrada, els que volgeu us podeu apuntar a sopar. |
|
|
02/06/2011Exigen vacuna contra el sarampión por brote en PanamáDebido a un brote se sarampión que fue detectado en Panamá, las autoridades de ese país prohibirán el ingreso de personas que no porten el carné de vacunación contra el virus, especialmente desde el vecino Honduras.
El portavoz de la secretaría de salud de Panamá, Tomás Guevara, dijo que se presentó un caso en Panamá, de una joven de 19 años proveniente de Europa, quien infectó a dos personas más, lo que hizo que se elevaran las alertas. También explicó: “Toda persona que va a viajar fuera de la región de las Américas debe portar su carné de vacunación donde conste que se aplicó la vacuna 10 días antes de su viaje. De igual manera se están haciendo las comunicaciones al Ministerio de Relaciones Exteriores para que se exija el carné de vacunación de todos aquellos extranjeros que provengan de países donde el sarampión es endémico, sea Europa, Asia o África” Así que sugerimos a toda persona que tenga programado viajar a Panamá en los próximos días, que se aplique la vacuna contra el sarampión y que lleve el carné donde conste dicha aplicación; especialmente las personas que no tengan antecedentes de haber sufrido la enfermedad pues son los corren mayor riesgo de contagiarse. |
|
|
07/05/2011
Estrenem nova web!!.
|
|
|
La creació d'aquesta web ha estat patrocinada per: